Solen lyser för mig nu

Sitter hos maria och vänttar på att hon ska bli färdig så vi kan cykla till skolan i den kylan som är.
Just nu hörs robyn skråla ut genom högtalarna och kan inget annat än att säga att jag blir väldigt taggad för imorgon!

Ikväll blir det bio med robin :) ska äntligen få se i rymden finns inga känslor och se om den lever upp till mina förväntningar.

Igår fick jag en impuls att klippa till en snelugg och 3 timmar senare gick jag ut från frissan med just en sådan, är helt nöjd med resultatet.

Nu ska vi cykla, eller jag ska cykla och maria sitta där bak.. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG cyklade mest ;)

2010-10-15 @ 12:36:12
URL: http://mariasabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0