Efter hundra år ses vi igen.

Oj, vad längesedan. Jag skyller på tiden, det finns inte mycket tid till att sitta vid datorn längre. Eller det kanske det gör ibland, men då väljer jag andra saker som är viktigare att göra.
Sitter hemma hos Älskling och väntar, om en stund ska vi åka till Jönköping och sedan därifrån till Rethymnon i Kreta på semester. Det ska bli sååååååååååååååå skönt, efter att ha jobbat hela sommaren tycker jag att jag är värd 1 veckas ledighet och bara ha det underbart. Det ska bli väldigt roligt också!! Det riktigt pirrar, första gången jag flyger stort  flygplan och åker till varmare brädder.
Kommer att sakna alla väldigt mycket, kommer köpa med mig fina presenter till dem hem :)
Hörs om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0