Vi är dem som du hatar en söndag på dan

Jag vill se lasse igen, en sommarkonsert det hade varit underbart!

Har åkt på en mödarförkylning, nada smak sugen på starka kryddor hela tiden för att tror att det kan göra att jag känner lite smak. tät i näsan och snyter mig 2399 ggr om dagen nyser och hostar livet är allt bra just nu.
har ingen ork till någonting heller känner mig helt slut hela tiden.
Blev väckt klockan 7 imorse av hans som ringde och frågade om jag kunde komma snabbt som bara den och göra stadsköningen idag istället för dom hade fått ett återbud men ingen bil hemma omöjligt att ta sig ner då, han skrattade åt mig yrvakna röst och snörvlande och sa att jag skulle krya på mig.

nu ska jag gå och äta mat eller försöka det är inte lika roligt att äta när man inte känner vad det smakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0