hålsäker var det ja

Har haft en väldigt bra helg!
I fredags lagade vi mat hemma hos Johan och hade jätte trevligt! Sedan hade jag och robin hela huset för oss själva. På morgonen lagade han frukost som vi satt och åt på ute terassen i solskenet. På kvällen åkte vi till Thereses kalas, där var det full rulle kan man säga. God mat och roligt folk :)

Idag har vi dukiga elever varit på turistmässan i Göteborg och desperat försökt samla lite godis, som var slut överallt. Vi rev ner mark montern och för detta ska vi få tre rätters på restaurang lovisa och tårta. Tycker jag är en utmärkt lön för mödan!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen jämte mormor som är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0