nu går det bättre

Tjejfest hos veronica igår var trevligt! Bjöd på många skratt.

Blev lite panikartat i morse, kände redan igår att min mun inte var riktigt som den skulle. Imorse när jag vaknade var jag väldigt mycket mer svullen och hade väldigt ont.  Det blev att åka in till borås jourtandläkare och maria följde med vilket var väldigt skönt! Visade sig att jag naturligtvis hade fått inflammation i såret så dom sköljde och gav mig pencillin. Känns redan bättre och för första gången sen onsdags kunde jag ligga en stund på sidan och vila. Åt innan med och var till och med hungrig. Jag hoppas det vänder nu och går bra! när detta är över ska jag frossa och äta allt jag kommer över och tugga mycket!!!

Har besök här hemma av marie marie, martina, janolof och therese och fredrik. martina skrattar jättemycket åt mig och säger att jag ser rolig ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0