Tummen upp för depend!

Fick ett mejl från depend idag där det stod: vi på depend gillar din inställning, med den kommer du att komma långt. vi sponsrar dig med produkter för 200 kr. Blev jätteglad! tack igen :) nu fick jag äntligen de nagellacken jag suktat efter ett tag.

Nu befinner jag mig hemma hos tessan hon är i full gång med att baka inför kvällens Mary Kay party. Hon fyllde år igår så innan jag gick hit köpte jag hennes present. En skjorta med läderlappar på armbågarna. Hennes kommentar när hon öppnade och såg vad det var där i var: är du synsk? jag har tittat på denna jättelänge! Hon blev väldigt nöjd :)

Nu ska jag studera ett tag tills alla kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0